Fingun Forever!

OVERVIEW

Your sweetheart has been abducted by Casino Karen and her horde of huge cartoon waifus, in a terrible tragedy.

Fingun is back for more adventures! Take on nine exciting stages of side scrolling shooter action! By blasting their clothes off, you can defeat enormous anime chicks and the occasional monster. You’ll also uncover some obscene stuff along the way!

GAME FEATURES

9 levels of colourful side scrolling arcade action

32 Sexy , weird and wonderful bosses

Unlockable pixel art gallery

Multiple routes and stage endings

24 Challenges / In game achievements

A Dummy thicc Secret boss

FETISHES:

  • 2D
  • Adult
  • Cute
  • Erotic
  • Indie
  • Pixel Art
  • Shoot ‘Em Up
  • Sprites

GAME SCREENSHOT

Frequently Asked Questions

What is Fingun Forever?

Fingun Forever is an adult shoot game developed by Pixelteriyaki.

Who developed the Fingun Forever?

Fingun Forever was developed by Pixelteriyaki.

When was the initial release of the Fingun Forever?

Fingun Forever was released on 06/27/2024

Where can I report bugs?

You can post a comment on the itch comment sections.

Suggested Games

v 0.2.00

WHERE GIRLS ARE MADE

a simulation game that has role-playing and visual novel elements.

v 1.0

Inflation Inc.

Inject juices on slim girls to make ’em monstrously fat!

PLANT GIRLS: INSECT INVASION

is a strategic tower defense game revolving around two man-made creatures: the lustful Cyborg Insects and the beautiful Plant Girls.

Comments:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  1. SmelllyFEET Avatar
    SmelllyFEET

    amazing

  2. Alice234234 Avatar
    Alice234234

    53309308 Stop jerk off. I know a site where thousands of single girls are waiting to be fucked. Look at them: http://xfind.site/ten

  3. Alice234234 Avatar
    Alice234234

    4046523 STOP JERK OFF :). I know a site where thousands of single girls are waiting to be fucked. Look at them: http://xnice.fun/ttg

  4. gkzmqmnga Avatar
    gkzmqmnga

    I mercati finanziari di questi tempi rischiano di avere lo sguardo corto. Per carità, il quadro economico e geopolitico è quantomai complesso ma i rialzi registrati in questi giorni sulle borse cinesi sono davvero l’esito di un riflesso condizionato che non ha più senso di esistere. Iscriviti alle newsletter di BeBeez La tecnica di triangolazione dei dati è stata impiegata per completare la stima complessiva del mercato e per arrivare a numeri statistici precisi per ogni segmento e sottosegmento dell’AI In Fintech globale. I dati sono stati suddivisi in diversi segmenti e sottosegmenti dopo aver studiato vari parametri e tendenze nel tipo, distribuzione, applicazione e regioni del mercato AI In Fintech globale. In base al risultato di mercato, questi tool riequilibrano periodicamente gli attivi del portafoglio per mantenerli secondo le proporzioni definite in un primo momento tramite l’AI trading. Questo permette di garantire che i limiti di rischio previsti per l’investitore non siano alterati dalle fluttuazioni di mercato.
    https://wiki-nest.win/index.php?title=Servizio_di_sviluppo_siti_web_per_giochi_popolari
    “Le persone stanno evitando i social media, e i motivi alla base di questo allontanamento sono complessi“, spiega Jack Constantine, Chief Digital Officer di Lush. “I social media promettevano connessione, espressione e comunità. Oggi, però, molti consumatori hanno perso la fiducia nei confronti delle piattaforme di social media. Alcuni le percepiscono addirittura come uno spazio ostile. Tutto ciò è dimostrato in maniera allarmante dalla nostra ricerca, che rivela come quasi la metà (49%) dei consumatori ritiene che le piattaforme di social media non facciano abbastanza per proteggere gli utenti da molestie, pericoli e manipolazioni”. La tecnologia su cui si sviluppa il metaverso, però, è solo la punta dell’iceberg. Agli utenti di Decentraland è data la possibilità di creare giochi, artwork, skin e qualsiasi tipo di NFT. Mentre il mondo offre la possibilità a tutti i giocatori di impegnarsi in conversazioni, esplorare nuove parti delle città e, naturalmente, progettare la propria “land” a piacimento.